Stichting On Toer
© copyricht Stichting On Toer

Bootvakantie 2020

Van 4 oktober t/m 9 oktober 2020

We organiseren jaarlijks een bootvakantie, dit wordt het 8e jaar dat we dit doen en met groot succes. Dit jaar gaan we voor de 6e keer met de  “De Prins Willem Alexander. We varen deze week door Nederland. In Nijmegen gaan we aan boord en we stappen ook weer uit in de haven van Nijmegen. Net als andere jaren is deze reis all-in. Ook is er  iedere avond iets te doen, van onze eigen disco/karaoke of live muziek. Door de verhoging van de BTW en hogere brandstofkosten moesten wij de prijs verhogen voor deze vakantie. De inschrijving is pas mogelijk vanaf 1 januari 2020

De kosten voor deze vakantie € 649,00

Wat is er inbegrepen: je verblijft op basis van all in op de boot je eigen vrijwilliger reisverzekering Wat is er niet inbegrepen buiten de boot is alles voor eigen rekening het vervoer van thuis naar de boot en weer terug Iedereen dient zorg te dragen voor zijn eigen hulpmiddelen je dient zelf voor een annuleringsverzekering te zorgen De route die we gaan varen in 2020: Dag 1: van Nijmegen Dag 2: van Nijmegen naar Deventer Dag 3: van Deventer naar Enkhuizen Dag 4: van Enkhuizen naar Zaandam Dag 5: van Zaandam naar Wijk bij Duurstede Dag 6: van Wijk bij Duurstede naar Nijmegen

Dit jaar is het thema ????????

Om hier een weer een geslaagde activiteit van te maken hebben we de kleding gesponserd gekregen van  feestxpert. Laat je maar weer verrassen. Met dank aan onze sponsors: Lips voor de 110 lakenpakketten. De Makro voor de gratis bezorging

Stichting On Toer  als je er even uit wilt!