Stichting On Toer
© copyricht Stichting On Toer

Gezellig er even uit

Discoavond en karaokemiddag

Iedere laatste zaterdag van de maand organiseren we een disco avond in De Wielewaal in Druten. Onze diskjockeys draaien alle soorten muziek. Van gouwe ouwe tot modern en van smart lap tot top 40. Het wordt altijd extra feestelijk met een spetterende lichtshow en rook machine. Talloze cliënten kijken hier maandelijks enorm naar uit. En dankzij de vele vrijwilligers kunnen we dat voor hen mogelijk maken.

Data 2021

ivm het Corona virus is er geen disco

en karaoke tot nader bericht

De datums zijn:

Datums van 2021 volgen nog

Laagdrempelig

Voor de discoavond  bedraagt de entreeprijs slechts € 2,00. Wij houden deze entree bewust laag voor onze clienten en de opbrengst komt ten goede aan het belevingstheater. Begeleiding betaalt geen entree.

Adres disco en karaoke

‘s Heeren Loo Boldershof De Wielewaal Pa hoeklaan 65 6655 TE Druten

Karaokemiddag 2021

Ook dit jaar hebben we weer karaokemiddagen in de Wielewaal in Druten. Deze middag is van 2 uur tot 4 uur. Dan mag je deze middag zelf de artiest zijn.

De datums zijn:

Datums van 2021 volgen nog

Laag drempelig

Voor de karaokemiddag  bedraagt de entreeprijs slechts € 2,00. Wij houden deze entree bewust laag voor onze clienten en de opbrengst komt ten goede aan het belevingstheater. Begeleiding betaalt geen entree.

Adres Disco en Karaoke

De Wielewaal ‘s Heeren Loo Boldershof Pa Hoelkaan 65 6651 TE Druten

Stichting On Toer  als je er even uit wilt!